یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ فرماندار دیلم از برگزاری ۴۶ برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محمد اسدی امروز در نشست هماهنگی هفته دفاع مقدس که با حضور اعضای شورای اداری برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس یک گنجینه معنوی و کارخانه انسان سازی است.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس درشهرستان دیلم، افزود: هفته دفاع مقدس همزمان با آغاز فعالیت مدارس است که این مهم فرصت مناسبی جهت آگاهی بخشی و جهاد تبیین به آینده سازان این مرز و بوم می‌باشد تا با رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های آن ایام آشنا شده و خود نیز آنگونه تربیت شوند.

وی بر اشاعه و انتقال تجربیات و آشنایی جوانان با دستاوردهای دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: همه مدیران شهرستانی تمثال شهدا را در محل کار خود نصب کنند و با الگوسازی ادامه دهنده راه شهدا باشند.

فرماندار دیلم با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس ۴۶ برنامه متنوع در منطقه اجرا خواهد شد، عنوان کرد: فضا سازی محیطی، تجلیل از خانواده شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس، بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها در تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و برگزاری نشست‌های بصیرتی، علمی و پژوهشی با موضوع دفاع مقدس از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواهد بود.

وی ابراز کرد: برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری، توزیع بسته‌های معیشتی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی گلزارشهدا، برگزاری میزخدمت و به صدا درآوردن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha